24 Kasım 2012 Cumartesi

Wp news fast temasına resim ekleme

ARKADAŞIMIZIN BİRİSİ SORMUŞ

öncelikle teşekkürler neredeyse ........... daki birinden 20 TL ye satın alacaktım. hocam wordpress siteme tema kurulumunu yaptım fakat resimler gözükmüyor resimlerin gözükmesi "özel alan" için ne yazmamız gerekiyor yardımcı olursan sevinirim tekrar teşekkürler saygıla. 

CEVAP:
konuya resim eklerken hiç bir özellik çalıştırmanıza gerek yoktur.

alattaki örnek anlatımı uygularsanız resimler görünecektir.

hala sorun devam edersen konu altından yardımcı olurum.

8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (kategoriler konular gözükmüyor) derken bana durumu tam açıklarmısın mümkünse resmini çek link ver bakayım konu altından yazarım durumu hizliresim.com adresine yüklersen linki buradan bakabilirim

      Sil
  2. hocam sitede 2 kategorinin açıklamaları gözükürken diğer kategorilerin konuları ve açıklamaları gözükmüyor resim ekledim
    http://a1211.hizliresim.com/13/u/g9cb6.jpg yardımınızı bekliyorum saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım olay şu.. TÜRKÇE KARAKTER VE SİMGE(ç,ı,ü,ö,ğ,) ile(&-+%#) gibi simge geçiyorsa katagoride çıkmıyor onu türkçe uyumlu hala geitrmek gerek ben türkçe karakter gerektirmeyen başlıklar kullanmıştım. türkçeleştirmeye zamanım olmadı türkçe ve simge gerektirmeyen başlıklar kullanırsan sorun düzelecekitr hocam...

      Sil
  3. PHP dosyalarını ANSI Kodlamadan UTF-8'e çevirmeme rağmen Sorundan kurtulamadım son olarak sizin söylediğiniz yöntemi Türkçe Başlıklarda değişiklik yaptım sorun çözüldü Yardımlarınız için çok Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim hocam. benim kodlama bilgim pek yok o yüzden uğraşmadım bende 9-10 katagori açtım içerisinde türkçe karakter geçmeyen başlıkları kullandım gerisi aynen kalmıştı öyle çözüm buldum.
      yardımcı olabildiysem ne mutlu... kolay gelsin.

      Sil
  4. Öncelikle teşekkürler. Temayı kurdum. Oldukça başarılı. Ancak benim bir sorunum var. Temanın özet yazılarında ve slayt kısmında ressimler görünmüyor. Thumnail denilen öğe görünüyor. Yazı resimlerini görebilmek için yazıyı tam boyut yapmak gerekiyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz?

    YanıtlaSil