7 Kasım 2012 Çarşamba

Wp news fast teması

evet arkadaşlar sizde benim gibi günlerce aradınız biliyorum bu temayı.... kimi uyanıklar kendilerine ait olmadığı halde parayla satmaya kalkıyor Wp news fast teması satışı kaldırılmıştır...
temayı satan arkadaş alttaki konuda satıyormuş ama satışı her nedense durdurmuş...
http://www.warriorforum.com/warrior-special-offers-forum/536778-premium-magazine-wp-themes-fast-loading-search-engine-optimization-friendly-ready-bring-huge-traffic-your-site.html#1

BUNU FIRSAT BİLEN BAZI UYANIKLAR temayı parayla satmaya başlamışlar.

Ben  temayı bir şekilde pakistanlı bir arkadaştan temin ettim sizlerle paylaşayım dedim.

tema orjinal haliyle yayınlanmaktadır temadan yana şüpheniz varsa İNDİRMEYİN ben kullanıyorum hiç bir sorunda yok

indirme sayacına görede şuan itibariyle tamayı 100 kişiden fazla kişi indirmiş. bu demek oluyorki kullanan baya kişi var.

tema hakkında sormak istedikleriniz olursa konu altından yardımcı olurum arkadaşlar....


1 yorum:

  1. öncelikle teşekkürler neredeyse R10 daki birinden 20 TL ye satın alacaktım. hocam wordpress siteme tema kurulumunu yaptım fakat resimler gözükmüyor resimlerin gözükmesi "özel alan" için ne yazmamız gerekiyor yardımcı olursan sevinirim tekrar teşekkürler saygılar

    YanıtlaSil